Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeZaczynam mieæ wra¿enie, ¿e ten portal tworz± amatorzy, gdy czytam stwierdzenia ¿e masa motocykla o warto¶ci 250kg odpowiada za s³abe przyspieszenia. Jakby (powiedzmy) 50kg, mia³o robiæ jak±kolwiek ró¿nicê dla silnika o pojemno¶ci prawie 1700cc. Pomijam ju¿ fakt ¿e autor chyba nie ma ¶wiadomo¶ci miar i wag ró¿nych motocykli.
Odpowiedzodnioslem to samo wrazenie, motocykle o wadze 200 kilo z silnikiem 800 daja rade, a tu 250 silnik 1700 i jest srednio z przyspieszaniem, dziwne
OdpowiedzA ja odnoszê wra¿enie, ¿e ludzie zakochani bez pamiêci w swoich motocyklach nie potrafi± przyj±æ jak mê¿czy¼ni faktu ¿e kto¶ mo¿e mieæ nieco mniej entuzjastyczne zdanie na ich temat. A moja opinia na temat MT-01 bierze siê nie z braku punktów odniesienia, tylko w³a¶nie z mnogo¶ci punktów odniesienia, bo tak siê sk³ada ¿e mam okazjê je¼dziæ co roku kilkudziesiêcioma ró¿nymi motocyklami, od hard enduro, przez golasy i sporty a¿ po cruisery. Nie zmuszam nikogo aby pokocha³ plastiki albo enduro, ale te¿ nie nazywam go dyletantem, tylko dlatego ¿e ich nie lubi. Proponujê panowie nieco wiêcej otwarto¶ci umys³u, bo w ciasnocie, nawet intelektualnej po prostu robi siê z czasem zaduch nie do zniesienia...
Odpowiedz